יום רביעי, 24 באפריל 2013

אמנת שירות של בעלי הצימרים בישראל -הערובה לעסקת חופשה כפרית, קסומה, טובה והוגנת לכל אורח

http://d2bm3ljpacyxu8.cloudfront.net/width/300/crop/0,0,300x76/mysilon.webs.com/logoheb.pnghttp://d2bm3ljpacyxu8.cloudfront.net/width/300/crop/0,0,300x76/mysilon.webs.com/logoheb.png


ארגון בעלי הצימרים בישראל – ע"ר
אמנת שירות –
אנו מאמינים כי כל אחד מאיתנו הוא שליח ונציג של ענף תיירותי  בהתפתחות והתנהגותנו האישית תקרין על כל הענף.
אנו מאמינים כי יחד נוכל להציג רמת שירות גבוהות בענף הצימרים (אירוח כפרי) ולהביא פרנסה בכבוד.
אנו מאמינים כי טיפוח לקוחות מרוצים הוא חובה אישית ומקצועית לנו ולכל חברנו בעלי הצימרים.על כן אנו מתחייבים:
o       לגלות מראש כל מידע רלוונטי לאורח
o       לשפר בהתמדה את רמת השירות
o       לתת יחס אישי ותשומת לב ראויה לכל לקוח
o       להציג מחירים בצורה שקופה וברורה כדי למנוע אי נעימות עם לקוחות
o       לוודא העברת אישור רשמי (פקס/מייל/סמס) לכל עסקה טלפונית
o       לשקף ללקוח את זכויותיו הצרכניות ובכלל זה זכות הביטול
o       למלא אחר הוראות הדין הצרכניות ובכלל זאת בעניין ביטול עסקה
o       לשמור על פרטיות הלקוח
o       לשמור על רמת ניקיון מקסימלית לשמירת בריאות אורחינו
o       לשמר רמה גבוהה של יופי ואסתטיקה להגברת החוויה של אורחינו והעצמתה
o       להיות נציג ירוק בכל הקשור לשמירה על ערכי טבע
o       להיות קשוב לאורחים ולמלא את מבוקשם
o       לתת מענה ענייני לתלונות תוך 14 יום ממועד קבלתן
o      

 
להציע ללקוח לקיים הליך במוסד ליישוב מחלוקות של ארגון אמון הציבור בכל
       מקרה של מחלוקת שלא הצלחנו ליישב בעצמנו
o       לשמור על חוקי וכללי בריאות הציבור
o       להחזיק פוליסת ביטוח תקפה לכיסוי נזק, מפגע, פגיעה ברכוש ובנפש
o       לשקף מידע ופרסום מילולי וחזותי באופן מלא, אמין ושקוף   

שם הצימר: ______________________  כתובת: _________________________
בעלי הצימר: _________________  חתימה: ____________  תאריך: __________

אין תגובות: